Könyvünk a sárkányok varázslatos világába repít. Választhatsz, hogy a pártjukra állsz, vagy megküzdesz velük. Bárhogyan is döntesz, a könyvben található nyolc táblajáték felhőtlen szórakozást ígér. Nincs más dolgod, mint kipattintani az utolsó oldalról a játékfigurákat-játékkorongokat, és a kezdőpontra helyezni őket. FOGD A DOBÓKOCKÁT, ÉS MULASS JÓL!
RUMINI ZÚZMARAGYARMATON – PUHA (2. KIADÁS)
Ruminiék hajója, a Szélkirálynő ezúttal északra hajózik, úti célja Zúzmaragyarmat fővárosa, Jégváros. Arrafelé télen már gyakran befagy a tenger, nem csoda, hogy az egerek igyekeznek mielőbb megjárni az utat. Ám egy aljas cselszövő titokban eltéríti a hajót, így a jóval délebbi Ércszigetre partjaira sodródnak. Fekete sirályok, hómenyétek, gonosz ércmanók és egy szerencsétlen zúzmarakirály is szerepelnek a kalandok között. Ruminiék segítségére siet egy mindenre elszánt zúzmaratörpe kisfiú és egy bátor lány, ráadásul visszatér a hajóra Galléros Fecó, akit három évvel azelőtt büntetésből tett ki a kapitány a hajóról. Rengeteg fordulat, sok veszély, számtalan kaland!